Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Januari, 2012

Perhatian..perhatian...

Salam uolls...;)
Bukan nak wuat n3 pepanjang...sajer tepek gambo versi eksen tuh...cuma nak
minta wawabagi details kat emel sy erk..;)... hamreenz@yahoo.com
Tq wawa...

Dah ader pemenang...yeah..:D

Salam Jumaat...:D
Malas nak citer pepanjang...
Saper ader ikuti n3 aku yg lepas....sila klik sini...
Okeh..akhirnya blog ku ini mencecah follower yg ke-20...heheheh..hoyeah...
sila tepuk tgn secara berjemaah...
Tq to WAWA coz sudi jadik followers ke-20..hiksss...
To WAWA..sila emelkan nama..n alamat wawa ke emel sy nanti erk..;)
hamreenz@yahoo.com
InsyaAllah...nantikan hadiah yg dijanjikan ituh...aper adiahnyer...???? hikhik...aderlarrrrr....

Blogger ke-20..dapat hadiah...

Salam semua....^_^..
Sumer sehat ke pg neh... Alhamdulillah..walaupun batuk+suara pun x baper nak keluar neh...
still boleh bertugas menjawab telefon...uhukkkk....:(....
Dah lama berblog...lama jugak kot..dr taun 2010 x silap..heheh...baruuu ader 19 follower...very bad
kan..??? hahahah...tapi itu sumer aku x kesah..sekurang2nya ader yg mengikuti ...kehkeh..lagi pun
blog aku neh bukan ader ape2 pon...suka suki aku jer nak boh citer aper... :D
Tak mcm blog yg penah aku nengok...hari senin lain...hari selasa citer pasai retis..hari rabu
review filem...hari khamis resipi...hari jumaat kongsi ilmu....wahhh...aku mmg bercita2 nak wuat
mcm neh..tapi apelah daya...x leh nak update n3 hari2 coz kekangan masa yg sgt pack..terutama
time keje...hanya boleh berblogwalking..tu pun curi2 sampai nak juling mata dok jeling2.
kihkih...ape pun x kisah la kan...janji uolls jgn la jemu nak nyinggah blog aku neh...mmg la x der
ape2...kadang2 siok sendirik..huhu....
Eh..eh..sempena nak cecah follower yg ke-20 nih.…

Mari memasak..

Salam semua...^_^...

Lama tak bersiaran...asik nyinggah blog org jerk.. aleh2 bloq sendiri sepi ...x der yg nak nyinggah dah... Tak tau nak citer aper...tapi nengok la aksi anak2 di dapur...

cenggini la gayanya kalau aku kat dapur..time c buk nak masak..anak2 jugak sibuk kuarkan itu ini....see..siap panjat2 basikal lagik..eiii..geram betui...

Tgk tuh...bayangkan jer la aku kat tengah2 tu herk..idak ker aku susah nak bergerak b la ader 2 bodyguard kat tepi aku...nak kacau sambal dah kena tolak basikal ke tepi..nak ambik menda dalam peti dah kena tolak basikal lagik..ishhh...x ker haru...???


Gamba ini adalah cubaan aqil utk ambik bekas2 n sudu untuk dia n adik dia..huhu..time ni aku ngah kacau naik goreng...heheheh...mmg bahaya..tp dah penat mulut dok bebel...tapi heroku ini wat x endah...so tgkkan jerk...:D..amacam dapur aku..ohsem kan..kemas teratur...hahahah...

------> mcm x kena ngan tajuk jer n3 ini...hikssss...

yeay..2012 sudah..

Salam....
Yahoooo...dah hari ke-3 2012...tak sangka nok...panjang lagi umurku...Alhamdulillah..
Cemana celebration korang sumer...aku x celebrate pon.. Just ucap syukur ke hadrat ilahi time
bunga api meletup2 kat presint 2 tepat kol 12.00 am coz aku ...
masih dipanjangkan umur melihat anak2 berkelahi..tertawa..bermain same2...
So cabaran 2011 dah aku lalui... kini tiba cabaran 2012...
Adakah berpihak pada aku n anak2...Wallahualam...
Semoga aku terus tabah...chaiyokkkkk!!!!!....