Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Ogos, 2011

Entri sebelom raye..

Salam...

wat n3 dlm keaadaan tergesa2..x byk masa dah...sambil kunyah kuey raya pemberian pemaju...sedap...cookies coklat bersalju...kat luar ujan...ditambah ngan guruh berdentum kuat..
alahai..ader can ker nak nyopin tudun wat kali terakhir neh...:(...alamatnya x der tudun raya ler if hujan hingga ke petang...

Kat opis da ramai yg dah mula bercuti...aku..??? taun ni sehari je kot amek cuti..tu pon lepas raya ari senin...atas sebab musabab taska anak still tutup...huhu...tak pe lah...kasi la aku rehat plak kan...biaq depa2 pula wat borang melambak giler...hahahaha..:D

Hari senin ni lagik la ramai yg x der...hmmm...sunyi la nampaknya..sunyi...??? x mungkin..coz aku bwk my little hero....:D...taska da tutup... seb bek la ramai da x der... hehe...

eh dah ready herk sumer nak alek kg beraya...
So..berhati2 ye di jalan raya....
rumah kunci leklok..jgn gado2 lak somi isteri dlm kete...bykkan sabar..kete byk neh...:P

:(...hujan still lebat...tudun..????







------> p/s: tadik cakap mkn kuey r…

entry tak berapa senonoh..

Salam Ramadhan....hari ke-25..

Semalam berbuka puasa ngan en usben n anak2 kat KFC The Mines...
ekceli bukan nak berbuka kat KFC pon...tapi tak tau nak makan haper n kat c tu jerk paling lengang...so we decided berbuka at KFC jerk ler senang... bukan aper uolss..nak mkn kena nengok tmpt gak agar tempat tu sesuai untuk anak2 ai tuh...sgt2 la active huhu...pilih lokasi yg tepi sekali.. ngan harapan kami dpt mkn ngan tenang bila tiba masanya nanti...heee..:D

Tujuan sebenar p mines tu coz nak menukar suar Jeans Aqil yg aku beli minggu lepas...sopin sakan weh ngan Cik Tan Ahad lepas.. baju anak2..baju mak anak2...siap wuat spek mater x nahan tuh...owang c buk nak raya aku pown c buk nak nempah spek mata...dah rabun aku neh..nengok tv kat rumah pon da kena dok dekat ngan tv kalo x der spek...hmmm..terbang 200 lebey..huhu..yg best kedai tuh..1/2 jam dah siap spek..cayalah...;D

okey...time makan mmg la huru hara...akif tanak duduk n makan..dia nak suh dukung...means dia ngah ngantuk+letey...…

Entri bulan puase...heh..

Salam Ramadhan...:)

dah hari ke 23 dah....punya la lama x update blog bertaip...biasa dok tepek gambo...
nempek2 kat blog orang jerk..jamu mata nengok juadah berbuka...siap leleh ayaq liuq...giler lah...ni ngah menaip blog ngan kadar laju...coz lately mmg x cukup masa...byk keje uolls.. isau ketinggalan n3 di bulam Ramadhan nih...hiks...^_^..

So dah hari ke 23 baru nak wat n3.. sedih gak... sejak berpuasa ni..sekali pown x nunjuk makanan kan..maklum ler..taun ni berpuasa ngan alakadar jerk...padahal x nyempat nak snap gambo..mana taknyer..bila azan baru c buk nak hidang..Almaklum ler kalo hidang awal2..habis hero2 aku tuh kucar kacirkan meje...mama nak ini...mama...nak inun...heh..sabo jerk ler...n opkos time berbuka aku bersilat ngan hero2 ku ituh...hahahhaha...tu belum bab lepas mkn..bersepah dr atas meja....sampai bawah meja...hmmmm...sabo mama...sabo...anak2 masih kecik kan....;)...

Taun ni anak2 da makin besar...sgt riuh bila time berbuka..tu belum masuk berebutkan sesuatu...haru…

WORDLESS WEDNESDAY#2

SILA TAHAN LIUQ...HEEEEE..TETIBEEEEE TINGAT NI MKN NGAN CIK TAN BULAN LEPAS...ISH..ISH..

wordless wednesday#1

HERO KANAK2...MANDI BESEN....AWWWW.....:p

Salam Jumaat semua...

Hari ni dah hari ke-5 kita berada di bulan Ramadhan...bulan penuh kerahmatan...Alhamdulillah.. :)...ader yg x boleh poser ari neh...??? oppsss...heeee...

Dah lama x update story kan...dah sikit bersawang blog aku neh...so..di bulan yg mulia neh..nak kongsi sesuatu yg dah lama jugak aku tunggu....apekah....????...



yea...tawaran beli rumah dari SUK ng.Pahang..:D....sebelum ni dok proses borang permohonan org wat loan...haa...dah tibe plak masanya aku proses loan sendirik...muahahaaha...sila jgn percaya yea...x bole proses borang permohonan sendirik...hiks...

sebelum ni agak cuak jugak nengok kengkawan berlumba2 nak beli rumah...aku...??? ntah..tak tau nak beli rumah kat mana... lagi pun nak dapat harga rumah yg bersesuaian ngan gaji ciput ku ini..alahaiiii...sgt la susah...:(... tapi... tup2 ayahanda kol aku dapat tawaran beli rumah...yahoooo....melonjak2 kegembiraan la haku...(dlm khayalan ajer..)...dan yg paling teruja...dapat beli rumah dekat ngan kuarga....TEMERLOH…