Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Julai, 2014

Selamat hari raya Aidilfitri Maaf zahir n Batin

As salam..

Dah tiba di penghujung Ramadhan.. sedih ader gembira pon ader.. bercampur baur perasaan akak..huhu.. bulan Ramadhan ni suasana mmg berbeza..lain macam bestnyer,, betul tak korang..??

Pastinya hari ni dah ramai yg cuti. Aku still keje n Alhamdulillah.. opis hour sampai kol 12 jerk.. hihihi... half day uolls.. moh la kita alek kemas2 baju.. aku blom kemas satu menda pon.. adoii la nak kemas 6 orang punya baju... haiyooo mmg letih otak pikir..baper helai baju nak bawak utk setiap orang agar tak de la tak cukup baju nak pakai..maklum la musim raya2 ni ahli keluarga ramai.. mesin basuh mmg tak berenti wat keje.. penyidai mmg full.. so baik bawak baju mencukupi ..hehehhe..so alek nanti aku kena FOKUS..hahaah..tak bley blahhh... ;)

Okey setakat ini sumer persediaan raya udah 100% siap.. aku mmg nak setlle kat sini jugak coz tak mo nak meredah jam kat Temerloh nanti.. opkos sesak jalan coz anak2 diperantauan dah alek utk berhari raya..ader yg last minit shopping..mmg jam la bandar …

4 month ++---> my Awra

salam ramadhan al mubarak ...amacam korang .? puasa ke idak..?...hihi.. baby awra sy makin membesar dgn sihat...Alhamdulillah...syukur...dah boleh meniarap pun.. igt lambat lg awra nak niarap.. mama tak kisah pun nak...  lambat ke..cpt ker,..janji awra chat..ni dah pandai niarap nak pakai dyper pon kemain susah ...asik nak terbalik jerk..huhu...
tiap hari mmg tak sabar nak alek peluk cium awra.,, siyes..best taw ade baby ni...nak plak awra  da pandai senyum n ketawa berdekah2...haihhh...geram sgt... ;)..au suka baby besar2 ni.. kalo boleh biaq awra besa ni jerk..hehehhe... setakat ni tu je lah progress awra...tdo malam ok jerk.. still bf lagi... oh ye berat da 6kg.. 
tahun ni raya pertama awra...hihi... aku is masih konpius nak belikan baju kurung ker gaun utk awra pakai pagi raya nanti ... gaun yg aku nak blom aku jumpa.. kalo boleh nak la awra pakai berdondon2 ngan kami nanti... 


geram tgk b la baby tdo..rasa  nak gomoi2 jerk.. abaikan taik idong kecik awra tu... selsema sket..huhu…

Dah tgk TRANSFORMERS yeayyy!!

Mmg tajuk mcm teruja kan...??? hehehe... opkos la uolls.. dah lama kot aku tak masuk panggung ni.. ade anak2 kecik ni mmg tak la nak nengok2 wayang... Jumaat lepas aku laki bini amek cuti.. plan asal nak cari baju raya anak2.. nanti dah pose mmg tak la nak bawak anak2 p shopping kompleks.. nak kuar laki bini pon mcm tak larat jerk.. so burn je cuti sehari.. berjimba2 ngan anak2.. tapi amni n awra anta taska..abang2 jer kami bawak..feeling2 anak dua gitew..heheheh...

Tak jauh pun kami pegi.. konon nak beli baju kat The Mines jerk.. sumer ader kat situ senang.. lepas anta amni n awra terus usben bawak p bekfes roti canai dulu.. dah bekfes baru gerak ke Mines..
mmg awal la kan.. parking pon dekat jerk ngan pintu...best..best...

Tiba2..usben ajak nengok wayang.. haaa...laju jerk aku.. transformers aku jawab..waaa.. semalam baru kuar hari ni kami da tengok.. budget aku la awal nengok..hahahh..anak2 opkos la teruja.. first time masuk panggung..


Papa beli tiket..marilah kita gambo2 dulu.. …

Floria Diraja Putrajaya 2014

Cerita 2 minggu lepas...  sape penah pegi floria putrajaya sure tanak lepaskan peluang kan..? eh ke aku jer yg cenggitu.. tiap2 taun aku blom miss lg pegi ..hihihi.. nak kata peminat bunga sgt pon idak jugak.. tp aku suka pegi..kalo malam siap ader munger api lagi..


Usben aku ni bukan la nak sgt pegi sebenarnyer.. nak plak bwk anak2 kecik2 ni..lg la dia malas kot..hihi.. tp ape adehal..kalo nak boleh ajerk.. oh taun ni floria bukan kat presint 2 lagi..tp derang ubah kat presint 4 plak.. 
Kami pegi malam hari terakhir.. dah last2 ni mmg nasib la kan..munger2 dah tak bape segar.. sumer cantik2 aku tgk.. ader yg wat pelamin dlm taman .. so snap gambo kat sini dulu..mcm lawo ajerk..
panas mmg panas.. kalo pegi siang mau lg panas.. parking pon leh tahan jauhnyer.. sbb nak sgt pegi mak redho jerk ler..hahaha...

Dah panas2 moh kita masuk dalam khemah tu.. ader ekon..sejuk sket..  kalu bab snap gambo aku rasa usben aku ni mmg failed.. hahaha..matik la kalo dia baca..mujur tak..kalo tak mau di…