Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Julai, 2016

Aidilfitri 2016

Assalamualaikum..

Ya Allah..lamaaa giler tak buat apa2 kat blog ni..
Camner semua..masih mood beraya ke.. hari ni kita tgk balik
baju raya pertama ritu..

Alhamdulillah.. tahun ni giliran beraya rumah ayah akak pulak.. so kemeriahan tetap ader..cuma kurang la..sebab abang sulung akak tak balik beraya.. huhu.. tapi ok lah..mana yang ada kita kena syukur la kan.. at least masih dapat beraya bersama org2 tersayang..

Nyesal plak tak snap gambo akak buat ketupat palas ngan mak de akak..ish..ish.. giler banyak buat masa raya ritu.. huhu..ni dah rasa mcm naaakkkkk jer ketupat palas cicah rendang daging.. aaaaaa...

ok patah balik.. masa bergamba ni dah pukul 11.. akak siap gosok baju pon dah kul 10 dr kol 8.30am yea.. giler betoi... 6 orang nyer baju... tu la padahal akak rilekkk jer malam tu golek2 main monopoly  ngan anak2 heeeh..pon sakit hati bila tgk gambar ni.. si Awra dondang tak de,, masa ni dia tdo..nampak la sket kepala nande kat lakang tu..jadik ler..


Maka bergambar la kami ber5 saje…