Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Jun, 2012

Sepi...

Salam...

Dah lama x update blog...rindu nak menaip walaupun hari2 dok menaip kat opis..tapi tetap x sama
menaip dalam blog... hari2 dok intai2 blog rakan2 jerk coz masa nak update sgt la ketat...kerja dah rasa mcm x boleh nak wuat keje lain dah..bz...yg teramat bz...ha kau...punya la bz...mmg x leh ngulor keje kat sini...

Hari ni...??? aku jg telefon...(helpdesk)...so curik2 kesempatan nak update blog...winduuuu oiii..lama x story mory kat sini...tapi aper boley buat....:(..kat umah plak da x der masa nak berbelog bagai neh...lepas makan jer aku mcm pengsan x sedar diri...huh...punya la letey ...haish..cbuk tol telepon neh...$%$^%$%^.

Eh...skrg ni musim doyan herk..patut la mana2 pun aku dok terbau doyan...kat parking kete bau doyan...kekadang dlm opis pon bau...haish..kejam betoi deme2 neh..wuat aku terlior...x sabar nak makan doyan + pulut + santan...ha...saper penah mkn cenggitu...lagi satu tingin nak mkn buah cempedak diluar pagar...heheeheh....tapi cempedak dah kena goreng ler...…