Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Ogos, 2012

salam aidilfitri

Assalamualaikum..

masih dalam mood raya kan..nak p keje pun rasa malas.aku still
cuti hri ni..taska anak2 belum bukak.so amek cutijer senang.,amacam beraya korang..
mesti meriah kan..;)

Alhamdulillah..taun ni dpt jugak berkumpul kami adik beradik di rumah ayah..igtkan tak meriah.. abg sulungku balik masa,hari raya pertama..so meriah la sket rumah ayah ngan anak menantu serta 4 org cucunya..

rindunya saat2 itu..biarpun br je berlalu.. impian utk bertemu sahabat lama juga tercapai..walaupun masa smpai sahabat br je keluar beraya..tp Alhamdulillah.. ada rezeki i berjumpa jugak kami..;)..

hari raya ke4 br bertolak ke rumah mertua.. mcm biasa.. mmg meriah beraya di kampung..petang mlm siang kami dok beraya.. mmg letih.. saudara mara belah en usban mmmg ramai..

walaupun dah raya ke 5..bunga api tetap main.. tp taun ni gambo x der..x srmpat nak snap..
beraya dgn perotku yg semakin besar ini juga amat memenatkan.. anak kat luar ngah lasak..anak kat dlm perot jugak semakin kuat n lasak..hmmm..


Salam Akhir Ramadhan

Salam pembaca2 blog ku...wahahah...ader lagi ker yg menjengah..???

Tak per ler...tak der yg membaca pon tak per..asalkan aku leh baca alek aper yg aku taip..kehkeh...

sedar x sedar dah hampir kita ke penghujung Ramadhan...yahooo...beberapa hari je lagi nak raya kan..???

Dah tentu semua orang sebok wuat persiapan raya...mana nak beli baju sendirik..baju laki ..anak2...nak 

pulak yg kaler nak sedondon neh...termasuk la haku....heheheh....so tema taun ni aku ngan laki dah decided 

kaler merah nya mak ngah...ha...gambo tunggu ler hari raya nanti...;)...

Dalam sonok2 kita nak berhari raya...jgn pulak kita over...igt pada yg tak berupaya...main mercun pon jgn 

over nak bakar mercun bola 20 bijik sekaligus...haaa..lg elok kalo x main...heheh...taun ni anak2ku udah 

pandai mintak bunga api...wahhh...jadi mama korang yg baik hati neh dah belikan sekotak munger api...dah 

selesai pon main ngan pak cik2 derang kat kg hari tuh....kemain sonok lagik dpt main bunga api....paling 

excited akif/adik lah....pun…